Blogger news

iletisim

Sosyal Proje Raporu Örneği


Sosyal Bilgiler 4. sınıf öğrencisi olduğum için bizim de herkesin olduğu gibi bir Sosyal Proje dersimiz var :) Biz arkadaşlarla projeyi yaptık geriye sadece raporu yazmak kalmıştı. Açık konuşacağım raporu yazana dek neler çektim :) İşte bu zorlanarak yazdığım proje raporumu sizinle paylaşmak istiyorum ki örnek olsun size. Haddimize değil, dört dörtlük bir şey olmadı ama size bir fikir verebilir. Benim projem "Yardımlaşma" konusundaydı ve raporumu da ona göre yazdım. İşinize yarayabilir. Buradan indirebilirsiniz arkadaşlar. Kolay gelsin :)
Sonrakİ Yazı
« Öncekİ Yazı
Öncekİ Yazı
Sonrakİ Yazı »

2 yorum

yorum
Adsız
YAZAR
17:25 Sil

çok yardımcı oldunuz teşekkürler. Güzel hazırlamışsınız ellerinize sağlık.

Cevapla
avatar
Adsız
YAZAR
16:24 Sil

iyi hazırlamışsınız örnek alıyorum..teşekkürler.

Cevapla
avatar